"Przyjaciele" to oczywiste natomiast świetna była w produkcjach nieznanych większej widowni takich jak 'Listopad" "Rysopis mordercy 2" oraz "Niebieska pustynia" wszystkie te filmy polecam bo warto.Szczególnie film "Listopad" który jest bardzo psychologiczny.
"DANCING IN THE DARK" z Bruce'em Springsteenem w reżyserii... Briana De Palmy!
https://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs